მესამე დღეს დავიწყეთ ჩვენს სასწავლო პროექტის გეგმაზე მუშაობა(ანუ შაბლონის მიხედვით მისი შევსება). უკვე განვსაზღვრეთ პროექტის თემა.
პირველ რიგში შევარჩიეთ სტანდარტი და სტანდარტით განსაზღვრული შედეგები, რომელთა მიღწევაც გვსურს ჩვენი პროექტით.. ამ მიზნით აქვე გამოვიყენეთ 21-ე საუკუნის უნარ - ჩვევები და განახლებული ბლუმის ტაქსონომია. შემდეგ მათზე დაყრდნობით დავისახეთ პროექტის შესაბამისი სასწავლო მიზნები.
შემდეგ გავიგეთ , თუ რა არის მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები (მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები არსებითია, რათა შესაძლებელი გახდეს პროექტების ფოკუსირება ეფექტურ სწავლებაზე და ხელი შევუწყოთ საგნობრივი სტანდარტების ძირითადი მიზნების მიღწევას). მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები მოიცავს ზოგად, თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებს. შემდეგ ჩამოვაყალიბეთ საკუთრივ ჩვენი პროექტისთვის ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები. კითხვების ფურმულირებისათვის გამოვიყენეთ სხვადასხვა რესურსი:
პირველ რიგში შევარჩიეთ სტანდარტი და სტანდარტით განსაზღვრული შედეგები, რომელთა მიღწევაც გვსურს ჩვენი პროექტით.. ამ მიზნით აქვე გამოვიყენეთ 21-ე საუკუნის უნარ - ჩვევები და განახლებული ბლუმის ტაქსონომია. შემდეგ მათზე დაყრდნობით დავისახეთ პროექტის შესაბამისი სასწავლო მიზნები.
შემდეგ გავიგეთ , თუ რა არის მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები (მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები არსებითია, რათა შესაძლებელი გახდეს პროექტების ფოკუსირება ეფექტურ სწავლებაზე და ხელი შევუწყოთ საგნობრივი სტანდარტების ძირითადი მიზნების მიღწევას). მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები მოიცავს ზოგად, თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებს. შემდეგ ჩამოვაყალიბეთ საკუთრივ ჩვენი პროექტისთვის ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები. კითხვების ფურმულირებისათვის გამოვიყენეთ სხვადასხვა რესურსი:
Комментариев нет:
Отправить комментарий